«Όλοι στο Προεδρικό» – Δεν συμφωνούν όλοι οι κτηνοτρόφοι μεταξύ τους, θεωρούν ότι έγινε προσπάθεια διάσπασης (ΒΙΝΤΕΟ)

Την τελική τους απόφαση να μεταβούν στο Προεδρικό μετά από δύο και πλέον ώρες που βρίσκονται στο ΓΣΠ, πήραν οι κτηνοτρόφοι.

«Όλοι στο Προεδρικό» είπε στις τηλεοπτικές κάμερες ο πρόεδρος της ΦΩΝΗΣ ΤΩΝ ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΩΝ, Νεόφυτος Νεοφύτου ενώ άφησε και αιχμές ότι έγινε προσπάθεια διάσπασής τους με το αλαλούμ που επικράτησε.

«Αλλάζουν οι γνώμες, κάποιοι να μείνουν κάποιοι να πάνε» είπε χαρακτηριστικά, εξηγώντας ότι προκλήθηκε και…

Διαβάστε περισσότερα