Το νέο σύστημα διορισμών, το σύστημα αξιολόγησης και ο εκσυγχρονισμός της ΟΕΛΜΕΚ, θα βρεθούν το επόμενο διάστημα ενώπιον της νέας Γραμματείας της Οργάνωσης. Ο νέος Πρόεδρος της ΟΕΛΜΕΚ, Κωνσταντίνος Κωνσταντίνου, μίλησε στο ΚΥΠΕ για τους στόχους της Οργάνωσης, για τα όσα θα τους απασχολήσουν το επόμενο διάστημα, για τις επαφές με το Υπουργείο Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας και με άλλους εκπαιδευτικούς φορείς, καθώς και για…

