Η 1η Ιουλίου είναι η καταληκτική ημερομηνία για τη μεγάλη αλλαγή στο τηλεοπτικό τοπίο, καθώς τίθεται σε εφαρμογή η πλήρης μετάβαση στη νέα ψηφιακή πλατφόρμα DVB-T2 και τερματίζεται οριστικά η εκπομπή του παλαιού συστήματος (DVB-T).
Με γνώμονα την απρόσκοπτη πρόσβαση των πολιτών στα τηλεοπτικά προγράμματα και την ομαλή προσαρμογή τους στα νέα δεδομένα, το Τμήμα Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών του Υφυπουργείου Έρευνας, Καινοτομίας και…

