Οι ωρομίσθιοι του Δημοσίου είναι σε θέση μάχης, αφού, αρχής γενομένης από την ερχόμενη Τετάρτη, κατέρχονται σε 24ωρη απεργία και ο λόγος των κινητοποιήσεων, σύμφωνα με τα όσα δήλωσε στην εκπομπή «Ενημέρωση Τώρα» ο Γιώργος Κωνσταντίνου, Γενικός Γραμματέας ΟΕΚΔΥ-ΣΕΚ, είναι «η χρονοτριβή που παρουσιάζει το Υπουργείο Οικονομικών στην ανανέωση των συλλογικών συμβάσεων για τα έτη 2025-2027».
Μάλιστα, όπως τόνισε, ενάμιση χρόνο πριν…

