Με μια λίστα από φλέγοντα ζητήματα έπιασε δουλειά η νέα σύνθεση της Κοινοβουλευτικής Επιτροπής Υγείας στην παρουσία του Υπουργού Υγείας.
Στο επίκεντρο της πρώτης συνεδρίασης βρέθηκαν η βιωσιμότητα και τη αυτονόμηση των νοσηλευτηρίων, καθώς και οι σχεδιασμοί για την βελτίωση του ΓεΣΥ.
Με την Σάββια Ορφανίδου να αναφέρει ότι, «η αυτονόμηση του ΟΚΥπΥ σε οικονομικό/διοικητικό επίπεδο αποτελεί βασικό παράγοντα για τη…

