Σχεδόν οι μισοί ναυαγοσωστικοί πύργοι της Επαρχίας Λεμεσού δεν στελεχώνονται, γεγονός που θέτει σε κίνδυνο ανθρώπινες ζωές, δηλώνει στο ΚΥΠΕ ο υπεύθυνος της ναυαγοσωστικής μονάδας Λεμεσού, Σάκης Νικολάου. Την ίδια ώρα η Επαρχιακή Διοίκηση κάνει έκκληση για εκδήλωση ενδιαφέροντος προς στελέχωση της μονάδας.
Με αφορμή τη συμμετοχή των ναυαγοσωστών στην 24ωρη απεργία του ωρομίσθιου κυβερνητικού προσωπικού, σήμερα Τετάρτη, ο κ….

