Έριξαν κάτω σπίτι στη Λάρνακα – Στο «μικροσκόπιο» και η πολυκατοικία που έμεναν οι 3 που πήδηξαν στο κενό

Ολοκληρώθηκε η κατεδάφιση της ετοιμόρροπης οικίας, της οποίας τμήμα τοίχου και οροφής κατέρρευσε την περασμένη Δευτέρα, ανέφερε στο ΚΥΠΕ ο Άγγελος Χατζηχαραλάμπους, Πρόεδρος του Επαρχιακού Οργανισμού Αυτοδιοίκησης Λάρνακας.

Πρόσθεσε ότι «την Πέμπτη άρχισε η κατεδάφιση της συγκεκριμένης οικίας, στην οποία διέμεναν τρεις γυναίκες, που ευτυχώς κατάφεραν να εξέλθουν έγκαιρα, χωρίς να έχουμε οποιεσδήποτε τραγικές…

Διαβάστε περισσότερα