Τελείωσε γύρω στις 17:00 η συνάντηση των κτηνοτρόφων με μέλη της Κυβέρνησης εντός του Προεδρικού Μεγάρου, όπου κατευθύνθηκαν μετά από μεγάλη καθυστέρηση το απόγευμα της Παρασκευής.
Ο πρόεδρος της «Φωνής των Κτηνοτρόφων», Νεόφυτος Νεοφύτου, ανέφερε στους λειτουργούς του Τύπου που βρίσκονταν στο σημείο ότι: «Την Τρίτη θέλουν μας παρών, ο Πρόεδρος είπε ότι θα είναι παρών. Θα παρθούν αποφάσεις την ίδια μέρα, στη συνάντηση»
…

