Εδώ και χρόνια ακούμε το ίδιο ακριβώς τροπάριο: «Η ενίσχυση της τοπικής οικονομίας και η διατήρηση των ορεινών και ακριτικών κοινοτήτων αποτελούν προτεραιότητα της κυβέρνησης», γράφει ο καλός συνάδελφος Αγ.Αγ. στον «Φ». Έχει δίκιο όταν λέει πως το ακούσαμε ξανά και τώρα και παρατηρεί: «Αποτελεί μόνιμη ατάκα του κάθε αξιωματούχου της κάθε κυβέρνησης. Αλλά κάθε χρόνο ο κόσμος εγκαταλείπει τα χωριά και τις ορεινές κοινότητες, με…

