Νέα κινητοποίηση πραγματοποιούν σήμερα στις 11:00 το πρωί οι κτηνοτρόφοι, με αφορμή το ζήτημα του αφθώδους πυρετού.
Οι διαμαρτυρόμενοι είχαν συγκεντρωθεί στο ΓΣΠ με σκοπό να κατευθυνθούν προς το Προεδρικό Μέγαρο, στο πλαίσιο της κινητοποίησής τους. Ωστόσο, στο σημείο επικρατεί ένταση καθώς, όπως αναφέρουν, η Αστυνομία δεν τους επιτρέπει να μετακινηθούν προς το Προεδρικό με τα φορτηγά τους.
Διαβάστε σχετικά: Μαζεύονται στο…

