Αποχώρηση-βόμβα από το ΕΛΑΜ – «Μπήκα στην πολιτική με αξιοπρέπεια, και έτσι θα φύγω, με ψηλά το κεφάλι»

Την παραίτησή του από τη θέση του Αντιπροέδρου του ΕΛΑΜ γνωστοποίησε ο Μιχάλης Μιχαήλ, μέσω σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Ο ίδιος γράφει: «Ήρθε η ώρα λοιπόν…Να ανοίξω την αγκαλιά μου και να ευχαριστήσω από καρδιάς τον κάθε ένα και καθεμιά από εσάς για την τόση αγάπη και εμπιστοσύνη που μου δώσατε και δείξατε όχι μόνο σε αυτές τις εκλογές αλλά κυρίως για όλα αυτά τα χρόνια που μείνατε μαζί μου και δίπλα μου…

Διαβάστε περισσότερα