Την εφαρμογή των κανονισμών για τις μεμονωμένες, όπως αναφέρει, περιπτώσεις κατάχρησης του δικαιώματος άδειας ασθενείας, ζητά με ανακοίνωσή της η Παγκύπρια Συντεχνία Δημοσίων Υπαλλήλων (ΠΑΣΥΔ.Υ)
Η ΠΑΣΥΔΥ σημειώνει πως η συντριπτική πλειοψηφία των δημοσίων υπαλλήλων δεν κάνει χρήση του συγκεκριμένου δικαιώματος.
«Ποσοστό που ξεπερνά το 90% των δημοσίων υπαλλήλων δεν κάνει χρήση του δικαιώματος άδειας ασθενείας»,…

