Σε ρυθμούς 24ωρης απεργίας των ωρομίσθιων υπαλλήλων κινήθηκαν σήμερα τα δημόσια νοσηλευτήρια, με τη λειτουργία τους να διεξάγεται με μικροπροβλήματα, αλλά χωρίς να τεθεί σε κίνδυνο η ασφάλεια των ασθενών, χάρη στην εκ των προτέρων κινητοποίηση προσωπικού ασφαλείας.
Μιλώντας στην εκπομπή «ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΡΑ», ο Εκπρόσωπος Τύπου του Οργανισμού Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας (ΟΚΥπΥ), Χαράλαμπος Χαριλάου, περιέγραψε την κατάσταση που…

