Της Στυλιάνας Λουκά
Τη σύσταση μιας νέας υπηρεσίας του Υπουργείου Παιδείας για τα παιδιά με αναπηρία, εξήγγειλε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας κατά τη διάρκεια ημερίδας που πραγματοποίησε στο Προεδρικό Μέγαρο όπου συνομίλησε με τα παιδιά. Στη νέα “Υπηρεσία Μονάδας Ειδικής Εκπαίδευσης και Συμπερίληψης” όπως θα ονομάζεται, θα ενταχθούν όλες οι υφιστάμενες δομές και υπηρεσίες της ειδικής εκπαίδευσης οι οποίες μέχρι σήμερα…

