Δεν ξέρουμε αν είναι αταξικό του ΑΚΕΛ, ούτε οι ίδιοι ξέρουν, τοξικό πάντως είναι και το βλέπουμε όλοι. Τα νεύρα τους πρέπει να είναι σπασμένα. Και τα σπασμένα νεύρα δημιουργούν θολούρα που με τη σειρά της οδηγεί σε λανθασμένες κρίσεις και σε δημιουργία τοξικότητας. Έτσι είναι. Άμα δε σέβεσαι τα πορίσματα που σε αφορούν και θες να κάνεις καριέρα στα πορίσματα των άλλων αλλά δεν σου βγαίνει, σπάνε τα νεύρα σου. Και τότε τι παθαίνεις;…

