Σοκ έχει προκαλέσει στην ολλανδική κοινωνία η είδηση ότι μια 15χρονη κοπέλα από το Χρόνινγκεν συνελήφθη με την κατηγορία ότι δολοφόνησε άγρια με μαχαίρι τους δύο γονείς της, ενώ στη συνέχεια μοιράστηκε φωτογραφίες του εγκλήματος με συμμαθητές της μέσω εφαρμογής. Όπως αναφέρουν μάλιστα, τα Μέσα Ενημέρωσης το κορίτσι αυτοπροσδιοριζόταν ως σκύλος, ενώ αφού σκότωσε τους γονείς του, επιτέθηκε και στο σκύλο της οικογένειας. Πάντως,…

