Στην εκπομπή «Δώδεκα στα Σπορ» με τον Μάκη Νικολάου και την Αναστασία Πέτρου στον SuperSport 104, μίλησε ο εκπρόσωπος Τύπου της Ομόνοιας 29ης Μαΐου, Μιχάλης Ξενοφώντος, για τα θέματα που αφορούν την ομάδα. Ο κύριος Ξενοφώντος, μίλησε για την επερχόμενη σημαντική γενική συνέλευση, το θέμα του προγραμματισμού και την ανανέωση της συνεργασίας της ομάδας, με τον προπονητή Φάντζιο Μπούις. ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΗΧΗΤΙΚΟ:
Διαβάστε περισσότερα στο SuperSport104

