«Κάηκε» το ΓΣΠ με το σφύριγμα της λήξης στο Ομόνοια-ΑΕΚ. Οι οπαδοί της πρωταθλήτριας ομάδας άναψαν καπνογόνα και βεγγαλικά, δημιουργούντας μια εντυπωσιακή ατμόσφαιρα. Δείτε το βίντεο της ιστοσελίδας μας… https://www.youtube.com/embed/7qxBanTWrPI
Διαβάστε περισσότερα στο SuperSport104
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βουλευτικές Εκλογές
2026
…

