ΒΙΝΤΕΟ: «Κάηκε» το ΓΣΠ με το σφύριγμα της λήξης στο Ομόνοια-ΑΕΚ

«Κάηκε» το ΓΣΠ με το σφύριγμα της λήξης στο Ομόνοια-ΑΕΚ. Οι οπαδοί της πρωταθλήτριας ομάδας άναψαν καπνογόνα και βεγγαλικά, δημιουργούντας μια εντυπωσιακή ατμόσφαιρα. Δείτε το βίντεο της ιστοσελίδας μας… https://www.youtube.com/embed/7qxBanTWrPI

Διαβάστε περισσότερα στο SuperSport104

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ



Βουλευτικές Εκλογές
2026

Διαβάστε περισσότερα