Ήταν αναμενόμενο ότι πιο πολύ από όλους θα αποθεωνόταν ο Χένινγκ Μπεργκ, όπως και έγινε. Ο Νορβηγός τεχνικός άκουσε ρυθμικά το όνομά του πριν εισέλθει στο γήπεδο για να παραλάβει το μετάλλιό του. Η είσοδός του έγινε με μουσική Eminem. Δείτε το βίντεο της ιστοσελίδας μας… Ο Μπεργκ με… Eminem pic.twitter.com/zeSQWHiHTt— SuperSport104 (@SuperSportFM) May 10, 2026
Διαβάστε περισσότερα στο SuperSport104

