ΤΩΡΑ: Η ΚΟΠ ενέκρινε το αίτημα της Ομόνοιας – Ανοίγει η νότια για τους οπαδούς της ομάδας

Η ΚΟΠ σύμφωνα με πληροφορίες που μετέδοσε στην εκπομπή «Δώδεκα στα Σπορ» ο συνάδελφος Γιώργος Λεωνίδου, στον σταθμό μας, έκανε δεχτό το αίτημα της Ομόνοιας για να ανοίξει και η νότια κερκίδα για τους οπαδούς της Ομόνοιας για το παιχνίδι της Κυριακής στο οποίο θα γίνει και η απονομή του τίτλου. Το καθεστώς με το οποίο θα γίνει αυτό, θα είναι το ίδιο με το παιχνίδι με τον Άρη και το μόνο που απομένει, είναι να ανακοινωθεί και επίσημα…

Διαβάστε περισσότερα