Μέχρι την ερχόμενη Δευτέρα (29/6) τα σωματεία θα πρέπει να δηλώσουν την έδρα που θα χρησιμοποιήσουν τη νέα περίοδο, σύμφωνα με την ενημέρωση που έτυχαν από την ΚΟΠ. Και αυτό γιατί θα πρέπει να τρέξουν» οι διαδικασίες της κλήρωσης, η οποία τα τελευταία χρόνια διεξάγεται ως συνήθως περί τα μέσα Ιουλίου. Η δεδομένη στιγμή δύο είναι οι ομάδες που τηρούν στάση αναμονής. Krasava ΕΝΥ Ύψωνα και Καρμιώτισσα εδώ και καιρό έχουν εκφράσει την…

