Στην εκπομπή «Δώδεκα στα Σπορ» με τον Μάκη Νικολάου και την Αναστασία Πέτρου στον SuperSport 104, μίλησε ο πρόεδρος της Καρμιώτισσας, Μιχάλης Παστελλάς, για τα θέματα που αφορούν την ομάδα. Για τον προγραμματισμό: «Συνεχίζουμε με τον Αλέξη Γαρπόζη στον πάγκο. Δεσμευτήκαμε μόλις ανεβούμε να τον αφήσουμε στον πάγκο. Ξεκινήσαμε σιγά σιγά να αποδεσμεύουμε ποδοσφαιριστές και θα περιμένουμε να δούμε μετά το τέλος της χρονιάς στην πρώτη…

