Ο Στέφαν Γιόβετιτς, με ανάρτηση του στα ΜΚΔ, ανακοίνωσε την αποχώρηση του από την Ομόνοια στο τέλος της σεζόν. Ο Μαυροβούνιος διεθνής επιθετικός, ευχαρίστησε άπαντες στο πράσινο οικοδόμημα και έδωσε ραντεβού με τον κόσμο την Κυριακή στο στάδιο «ΓΣΠ» για την απονομή του τίτλου. Δείτε αναλυτικά την ανάρτησή του: «Όταν υπέγραψα στην Ομόνοια, υποσχέθηκα να δώσω τα πάντα για αυτή τη φανέλα και φεύγω με το κεφάλι ψηλά και ένα τρόπαιο!…

