Παρακολουθώντας την πρώτη προπόνηση της Ομόνοιας για τη νέα αγωνιστική περίοδο, δύσκολα μπορούσε κάποιος να πιστέψει ότι έχει περάσει μόλις ένας μήνας από τις εικόνες αποθέωσης, τα πράσινα κασκόλ στον αέρα και τους πανηγυρισμούς για την κατάκτηση του πρωταθλήματος. Θα περίμενε κανείς πως η ομάδα θα χρειαζόταν περισσότερο χρόνο για να αφήσει πίσω της μια τόσο γεμάτη και επιτυχημένη χρονιά. Κι όμως, στο «τριφύλλι» το μήνυμα…

