Η Ομόνοια ολοκλήρωσε το πρώτο στάδιο της καλοκαιρινής προετοιμασίας στην Κυπερούντα και οι ποδοσφαιριστές απολαμβάνουν διήμερο ρεπό, πριν από την αναχώρηση της αποστολής για την Πολωνία τη Δευτέρα. Οι «πράσινοι» μεταβαίνουν στο Κιέλτσε, όπου θα πραγματοποιήσουν το βασικό στάδιο της προετοιμασίας τους ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου, έχοντας ως πρώτο μεγάλο στόχο τις αναμετρήσεις για τα προκριματικά του Champions League. Η…

