Ομόνοια Αραδίππου: Μετακομίζει στο «ΑΕΚ Αρένα»

Μετά από δύο χρόνια στο «Αντώνης Παπαδόπουλος», η Ομόνοια Αραδίππου τη νέα σεζόν θα αγωνίζεται στο «ΑΕΚ Αρένα», σύμφωνα με πληροφορίες. Αναλυτικά η ανακοίνωση: «Η Ομόνοια Αραδίππου εκφράζει τις θερμές της ευχαριστίες στο Διοικητικό Συμβούλιο και τον κόσμο της Ανόρθωσης Αμμοχώστου με αφορμή την ολοκλήρωση της διετούς παραχώρησης χρήσης του Σταδίου Αντώνης Παπαδόπουλος».

Διαβάστε περισσότερα στο SuperSport104

The post Ομόνοια Αραδίππου:…

Διαβάστε περισσότερα