Ο Ολυμπιακός, παρουσιάσε τον Γιώργο Κωστή, στην επιστροφή του στην τεχνική ηγεσία και τα εισιτήρια διαρκείας της νέας χρονιάς. Ο προπονητής του Ολυμπιακού, ανάμεσα σε άλλα είπε: Αισθάνθηκα τη φανέλα του Ολυμπιακού από τότε που έπαιξα ποδόσφαιρο εδώ. Σημαντικός παράγοντας επιτυχίας είναι ο Κύπριος ποδοσφαιριστής. Με τη δουλειά που γίνεται αυτή τη στιγμή, η ομάδα θα παρουσιαστεί καλύτερη από την προηγούμενη σεζόν». Από την πλευρά…

