Η Πάφος παρέδωσε τα σκήπτρα στη νέα πρωταθλήτρια Ομόνοια, σε μια όμορφη στιγμή πριν από τη σέντρα της μεταξύ τους αναμέτρησης. Λίγες ημέρες μετά τη μαθηματική κατάκτηση του τίτλου, η Ομόνοια ταξίδεψε στην Πάφο, με τους γηπεδούχους να υποδέχονται τους «πράσινους» με pasillo, αναγνωρίζοντας με αυτό τον τρόπο την επιτυχία τους και την κατάκτηση του πρωταθλήματος.
Διαβάστε περισσότερα στο SuperSport104

