Οι δηλώσεις του προπονητή του ΑΠΟΕΛ, Πάμπλο Γκαρσία μετά την αναμέτρηση με τον Απόλλωνα στη Λεμεσό. Αναλυτικά όσα δήλωσε «Η ομάδα ήταν καλά. Είχαμε ένα πέναλτι που αν έδωσε το ένα έπρεπε να δώσει κα ιτο άλλο. Μετά δεν είχε ριπλέι, αυτά όλα είναι φτιαγμένα. Μετά ένα φάουλ κόκκινη κάρτα, τελευταίος παίκτης, δεν βρήκε μπάλα, ούτε αυτό έδωσε. Αυτό που με νευρίασε πιο πολυ, ο τέταρτος μου λέει “θέλατε ξένους διαιτητές;” μας ειρωνεύτηκε….

