Στην εκπομπή «Δώδεκα στα Σπορ» με την Μαρίνα Αργυρού στον SuperSport 104, μίλησε ο αναπληρωτής πρόεδρος της Νεας Σαλαμίνας, Γιώργος Μιχαήλ, για τα θέματα που αφορούν την ομάδα. Ο κ. Μιχαήλ μίλησε για τους στόχους της ομάδας στην πρώτη κατηγορία, τον προγραμματισμό της ομάδας και την ανανέωση της συνεργασίας με τον προπονητή. ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΗΧΗΤΙΚΟ:
Διαβάστε περισσότερα στο SuperSport104

