ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: Το pasillo στους πρωταθλητές

Κατά την είσοδο των ποδοσφαιριστών της Ομόνοιας στον αγωνιστικό χώρο του ΓΣΠ για τον αγώνα με την ΑΕΚ, οι ποδοσφαιριστές της λαρνακιώτικης έδειξαν τον σεβασμό τους στους πρωταθλητές, τους οποίους υποδέχθηκαν με pasillo. Δείτε τις φωτογραφίες…

Διαβάστε περισσότερα στο SuperSport104

Διαβάστε περισσότερα