Επίσημα στους «32» η Βοσνία – Επιστρέφουν στα νοκ-άουτ 12 χρόνια μετά

Η Βοσνία με τους 4 βαθμούς και την παρουσία στην 3η θέση του 2ου ομίλου του Μουντιάλ, βρίσκεται στα νοκ-άουτ, όπως επιβεβαιώθηκε επίσημα! Οι Βόσνιοι, στην πρώτη τους συμμετοχή σε Παγκόσμιο Κύπελλο έπειτα από 12 χρόνια, καταφέρνουν να περάσουν από τη φάση των ομίλων και να συνεχίσουν στα νοκ-άουτ του τουρνουά. Αν και δεν κατάφεραν να βρεθούν στην πρώτη δυάδα του 2ου γκρουπ όπου συμμετείχαν, βρίσκονται κανονικά στους «32» του Μουντιάλ,…

Διαβάστε περισσότερα