Με ανάρτηση στα social media ο Πρόεδρος της Ομόνοιας Αραδίππου Κώστας Χριστοφόρου, αναφέρθηκε στην παραμονή της ομάδας του στην Α’ Κατηγορία… Αναλυτικά: «Με ιδιαίτερη περηφάνια και συγκίνηση ολοκληρώνουμε μια ιστορική και απαιτητική χρονιά, πετυχαίνοντας τον μεγάλο μας στόχο: την παραμονή της ομάδας μας στην Α’ Κατηγορία. Θέλω, εκ μέρους ολόκληρου του σωματείου, να εκφράσω ένα τεράστιο ευχαριστώ σε όλους όσοι στάθηκαν δίπλα μας…

