Ο Άρης ανακοίνωσε την επέκταση της συνεργασίας του με τον Βέλικο Νίκολιτς για ακόμη δύο χρόνια. “Ο 26χρονος (29/08/1999) μέσος βρίσκεται στην ομάδα μας από το καλοκαίρι του 2023, έχοντας υπογράψει τότε συμβόλαιο τριετούς διάρκειας, το οποίο ολοκληρωνόταν στο τέλος της τρέχουσας περιόδου. Η νέα συμφωνία θα τον κρατήσει στη Λεμεσό και τον Άρη μέχρι το καλοκαίρι του 2028. Με την ομάδα μας ο Σέρβος μέσος κατέκτησε το Σούπερ Καπ το 2023, ενώ κατέγραψε…

