Στην εκπομπή «Δώδεκα στα Σπορ» με τον Μάκη Νικολάου και την Μαρίνα Αργυρού στον SuperSport 104, μίλησε ο Κύπριος προπονητής, Νίκος Ανδρονίκου. «Η Ομόνοια ήταν η καλύτερη ομάδα, έδειξε σταθερότητα σε όλη διάρκεια του πρωταθλήματος. Έπαιξε σίγουρα το καλύτερο ποδόσφαιρο τη φετινή χρονιά. Έπαιξαν και άλλες πρωταθλήτριες ανάλογο ποδόσφαιρο. Δεν είναι τυχαίο ότι η Ομόνοια την τελευταία εξαετία τερμάτισε τρεις φορές στην κορυφή.» Για τον…

