Ενίσχυση διμερούς συνεργασίας, συζήτησε η Υπ. Γεωργίας στο Ισραήλ [ΒΙΝΤΕΟ]

Διήμερη επίσκεψη εργασίας στο Κράτος του Ισραήλ πραγματοποίησε η Υπουργός…


Διήμερη επίσκεψη εργασίας στο Κράτος του Ισραήλ πραγματοποίησε η Υπουργός Γεωργίας, Αγροτικής Ανάπτυξης και Περιβάλλοντος, Δρ Μαρία Παναγιώτου, με στόχο την ενίσχυση και τη διεύρυνση της διμερούς συνεργασίας…

Διαβάστε περισσότερα