Υγειονομικοί: Το νέο καθεστώς για τα βαρέα ένσημα και η έξοδος στη σύνταξη με χαμηλότερο όριο ηλικίας  | Ειδήσεις για την Οικονομία

Χιλιάδες νοσηλευτές και διασώστες που εργάζονται στο δημόσιο σύστημα υγείας αποκτούν τη δυνατότητα να αποχωρούν με πλήρη σύνταξη από την ηλικία των 62 ετών αντί των 67, μετά την αναδρομική υπαγωγή τους στο καθεστώς των βαρέων και ανθυγιεινών επαγγελμάτων, στο οποίο είχαν ήδη ενταχθεί αντίστοιχες κατηγορίες εργαζομένων προηγούμενων ετών.

Ωστόσο, η πρόωρη συνταξιοδότηση συνοδεύεται…

Διαβάστε περισσότερα