Στο «κόκκινο» παραμένει το Χρηματιστήριο Αθηνών για τέταρτη συνεχόμενη μέρα, με τον Γενικό Δείκτη να κινείται κάτω από το πρώτο σημείο αντίστασης (2.450 μονάδες), λίγες ημέρες μετά την κατάκτηση των 2.500 μονάδων (ρεκόρ 17 ετών – επίπεδα Νοεμβρίου 2009). Ωστόσο, διατηρεί κοντινή απόσταση από τις πρόσφατες κορυφές.
Ειδικότερα, στη συνεδρίαση της Παρασκευής (26/6) ο ΓΔ υποχωρεί κατά -0,1% και…

