Το περίγραμμα της «νέας ΔΕΗ» και του επόμενου αναπτυξιακού της κύκλου παρουσίασε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ, Γιώργος Στάσσης, κατά την Τακτική Γενική Συνέλευση των μετόχων, περιγράφοντας έναν όμιλο που έχει πλέον αφήσει πίσω του τον χαρακτήρα της αμιγώς ελληνικής επιχείρησης κοινής ωφέλειας και εξελίσσεται σε έναν ολοκληρωμένο ενεργειακό και ψηφιακό όμιλο με…

