Τρία χρόνια μετά τη σαρωτική νίκη του 41%, η Νέα Δημοκρατία κοιτάζει πλέον λιγότερο τον απολογισμό της και περισσότερο την επόμενη κάλπη. Στο Μέγαρο Μαξίμου θεωρούν ότι έχει ήδη ξεκινήσει η πολιτική μάχη του τελευταίου χρόνου της διακυβέρνησης και γι’ αυτό επιχειρούν να διαμορφώσουν από τώρα τους όρους της αντιπαράθεσης. Το κεντρικό δίλημμα που θα αναδεικνύουν όλο και περισσότερο ο…

