Στο Συμβούλιο των Υπουργών Περιβάλλοντος της Ευρωπαϊκής Ένωσης, που πραγματοποιείται στο Λουξεμβούργο, συμμετέχει σήμερα ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, κ. Σταύρος Παπασταύρου.
Προσερχόμενος στη συνεδρίαση ο κ. Παπασταύρου δήλωσε: «Σήμερα, στο Συμβούλιο Υπουργών Περιβάλλοντος, στο Λουξεμβούργο, συζητούμε για την αντιμετώπιση των προκλήσεων της κλιματικής κρίσης, την…

