Η μάχη κατά της εισιτηριοδιαφυγής περνά σε νέα φάση στη Θεσσαλονίκη, καθώς τέθηκαν σε εφαρμογή οι νέες διατάξεις που προβλέπουν σημαντικά αυξημένες κυρώσεις για όσους χρησιμοποιούν τα αστικά λεωφορεία χωρίς να διαθέτουν έγκυρο και επικυρωμένο εισιτήριο ή την προβλεπόμενη προσωποποιημένη κάρτα μετακίνησης.
Η αλλαγή σηματοδοτεί μια προσπάθεια ενίσχυσης της συμμόρφωσης των…

