Νέο υψηλό 17 ετών στο Χρηματιστήριο – Κατέκτησε τις 2.500 μονάδες | Ειδήσεις για την Οικονομία

Ένα νέο ορόσημο κατάφερε να «σφραγίσει» σήμερα το Χρηματιστήριο Αθηνών, καθώς ο Γενικός Δείκτης έπιασε τις 2.500 μονάδες για πρώτη φορά μετά από 17 χρόνια και συγκεκριμένα από τον Νοέμβριο του 2009. Οι αγοραστές είχαν το προβάδισμα καθ’ όλη τη διάρκεια των συναλλαγών και αντιστάθηκαν στις πρόσκαιρες πιέσεις που άσκησε ο τραπεζικός κλάδος, ο οποίος στη συνέχεια άλλαξε ρότα και ηγήθηκε της…

Διαβάστε περισσότερα