Συζήτηση με τον ιατρό διαστημικών αποστολών, Ανδριανό Γολέμη, πραγματοποιεί ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, στο πλαίσιο της εκδήλωσης «Greece in Orbit – Η Ελλάδα στο Διάστημα: Η Επόμενη Ημέρα» του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τεχνητής Νοημοσύνης.
Ο σχεδιασμός για την ιστορική πρώτη αποστολή Έλληνα αστροναύτη στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό, μετά την επίσημη έναρξη της…

