Μάνος Μανουσάκης: Ιστορικό ορόσημο για τον ΑΔΜΗΕ η αύξηση μετοχικού κεφαλαίου | Ειδήσεις για την Οικονομία

«Ιστορικό ορόσημο» για τον ΑΔΜΗΕ χαρακτήρισε την αύξηση μετοχικού κεφαλαίου, ύψους 1 δισ. ευρώ, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Διαχειριστή, κ. Μάνος Μανουσάκης, από το βήμα του 7ου ΟΤ FORUM. Όπως εξήγησε, τα κεφάλαια που θα εισρεύσουν, θα επιτρέψουν την επιτάχυνση του προγράμματος των μεγάλων εγχώριων νησιωτικών διασυνδέσεων στα Δωδεκάνησα και το βόρειο Αιγαίο καθώς και της…

Διαβάστε περισσότερα