Λογαριασμοί ρεύματος: «Ξηλώνεται» το μοντέλο είσπραξης μισού αιώνα – Εκτός τα δημοτικά τέλη από το 2028 | Ειδήσεις για την Οικονομία

Ένα μοντέλο είσπραξης που εφαρμόζεται σχεδόν αδιάλειπτα εδώ και μισό αιώνα στους λογαριασμούς ηλεκτρικής ενέργειας οδεύει προς το τέλος του. Η κυβέρνηση δρομολογεί την αποσύνδεση των δημοτικών τελών από το ηλεκτρικό ρεύμα, ανοίγοντας τον δρόμο για μια συνολική αναμόρφωση των λογαριασμών, οι οποίοι επί δεκαετίες λειτουργούσαν όχι μόνο ως μέσο πληρωμής της κατανάλωσης ηλεκτρικής…

Διαβάστε περισσότερα