Ενίσχυση της οδικής ασφάλειας, εκσυγχρονισμός του σιδηροδρόμου, αναβάθμιση των αστικών συγκοινωνιών και αξιοποίηση της τεχνολογίας για την παροχή ποιοτικότερων υπηρεσιών, είναι οι τέσσερις βασικές προτεραιότητες του νέου αναπληρωτή υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Γιώργου Κώτσηρα.
Η πρώτη εβδομάδα ανάληψης των καθηκόντων του ξεκίνησε «με εντατικούς ρυθμούς ενημέρωσης και…

