Ο Ιρανός υπουργός Εξωτερικών, Αμπάς Αραγτσί, είχε τηλεφωνική επικοινωνία με υψηλόβαθμο στέλεχος της παλαιστινιακής οργάνωσης Χαμάς αναφορικά με τις συνομιλίες μεταξύ του Ιράν και των ΗΠΑ, όπως μετέδωσε σήμερα η ιρανική κρατική τηλεόραση.
Ο Αραγτσί συνομίλησε με τον Μπάσεμ Ναΐμ, μέλος του πολιτικού γραφείου της Χαμάς -συμμάχου του Ιράν-, για «τις τελευταίες εξελίξεις» στην περιοχή…

