Ηλιακή ενέργεια: Ξεπέρασε για πρώτη φορά τον άνθρακα στο ενεργειακό μείγμα των ΗΠΑ (γράφημα) | Ειδήσεις για την Οικονομία

Η ηλιακή ενέργεια κατέγραψε ένα ιστορικό ορόσημο στις Ηνωμένες Πολιτείες, ξεπερνώντας για πρώτη φορά τον άνθρακα στην παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας κατά τη διάρκεια ενός ημερολογιακού μήνα.

Σύμφωνα με έκθεση του ερευνητικού οργανισμού Ember, η ηλιακή ενέργεια κάλυψε τον Μάιο το 12,8% της ηλεκτροπαραγωγής στις ΗΠΑ, έναντι 12,2% που αντιστοιχούσε στον άνθρακα. Η ανάλυση βασίστηκε σε μηνιαία…

Διαβάστε περισσότερα