Η ΔΕΗ και ο MSCI έφεραν εισροές στο Χρηματιστήριο Αθηνών | Ειδήσεις για την Οικονομία

Μετά από τρεις συνεχόμενους μήνες εκροών το σερί έσπασε και ο Μάιος εμφάνισε ισχυρό θετικό πρόσημο σε ό,τι αφορά τις εισροές από ξένα επενδυτικά κεφάλαια. Συγκεκριμένα ο Μάιος έκλεισε με εισροές 305,7 εκατ. ευρώ ενώ πλέον και η χρονιά γύρισε θετική με το πεντάμηνο να εμφανίζει εισροές 205,6 εκατ. ευρώ.

Οι εισροές αφορούσαν σχεδόν αποκλειστικά τις μετοχές του FTSE/ATHEX Large Cap, οι οποίες…

Διαβάστε περισσότερα